lördag 21 januari 2017

Micro Mini Albums!


Hej hej :) Det måste ha varit fem år sedan jag gjorde dessa små söta Micro Mini Albums som de kallas. Jag hade otroligt roligt att göra dessa och kommer säkert att göra fler i många olika färger. Jag har dem fortfarande i min bokhylla och blir glad än idag när jag tittar i dem. Alla album är 2 1/2 x 2 1/2 inch stora. 

Jag följde en Tutorial när jag gjorde dessa små, därför är designen inte min men jag lägger ut Tutorialen jag följde längst ner på inlägget. 

Då Micro Mini Album är mycket små, har jag inte fotograferat dem utan har istället filmat hur de ser ut. Här nedanför kan du se en YouTube video på mina Micro Minis.



Micro Mini Album 1 i bruna toner. 


Micro Mini Album 2 i rosa toner med papper från BoBunny. Detta papper påminner mig om godis, fråga mig inte varför det bara är så :) 



Och här är det 3:e Micro Mini Albumet i svart, grå och vita toner. 

Material jag använt mig av är:

- Tutorial från: https://www.youtube.com/watch?v=TnhKe7BLRJQ
- Satinband i brunt och svart band
- Cardstock i brunt, svart och vitt
- Enda mönstrade pappret jag kommer ihåg är det rosa albumet det är från BoBunny
- Distress ink Black och Walnut Stain
- Tråd 

Kram från mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...