måndag 9 januari 2017

Julkort - i svart vitt och brunt!


Hej på er :) Här har det blivit ett julkort som jag faktiskt har haft framme i två år, ståendes i köket. Det är inga typiska jul färger och därför tänker jag inte direkt jul när jag ser mitt kort. Men jag är nöjd med kortet och jag gillar verkligen färgerna. Ska absolut använda den här färg kombinationen ofta.





Blommorna har jag gjort av överblivet papper och kaffefilter med en stans från Ek Success med 2.5 cm. Jag har använt lite stickles på både blommor och snöflingorna för lite jul effekt.  


Materialet jag använt mig av: 
- Mönstrat papper från K-Designs Second Christmas Earth Star 2013
- Cardstock i svart, vitt och grått
- Kaffefilter
- Retro stans från Ek Success i storlek 2.5 cm
- Blad stans från Martha Stewart
- Stämpel Ängel och God Jul
- Kant stans från Martha Stewart
- Akrylat färt till rosorna
- Distress Ink Walnut Stain 
- Stickles Diamond
- Snöflinga stans från Martha Stewart

Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...