lördag 10 december 2016

Godis Rör i brunt!


Hejsan! Jag fick denna ide när jag tänkte på hur man skulle kunna ge bort fint godis till någon men vill ha någonting roligare än att bara ge bort en godis påse. Jag ville ha någonting genomskinligt och tog därför ett gammalt overhead papper i A4 storlek och trillade det på stående fot och täckte botten med brunt cardstock och mönstrat papper från K-Design´s Steampunk Light kollektion. Sedan gjorde jag ett lock i samma stil. Röret är då 31 cm högt och cirka 7 cm tjockt. 


Blommorna har jag denna gång valt att göra i färgerna beige, svart, brunt, gråbrun och rost färger. Jag använde som vanligt stansen från EK Succes Retro 2,5 och 1,5 cm i storlek. Blad stansen kommer från Martha Stewart. 





Material jag använt: 
- Cardstock i vitt och brunt
- Mönstrat papper från K-Design´s Steampunk Light Kollektion
- Swirl die från Tim Holtz
- Blad stans från Martha Stewart
- Kant stans från Martha Stewart
- Inka Gold Granit
- Pearl Maker Silver
- Stickles Diamond
- Overhead papper
- Kaffefilter 
- Acryl färg

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...