torsdag 15 december 2016

En Mumsig Tårta!

Hej hej :) Här har jag gjort en tårta som nästan ser så god ut att man vill smaka, sugen blir man i alla fall. Tårtan har tre lager och det översta är 7 cm brett. Det mellersta 9,5 cm och det nedersta 11,5 cm. Alla bottnar är 4,5 cm höga. Den nedersta bottnen är en ask där du kan lägga in en gåva, där har jag även en rund tag du kan skriva din hälsning på. Varför jag inte tog ett fotografi av asken och tagen vet jag inte, jag måste ha helt glömt av det. Nåja. 



 

Material jag använt mig av:

- Egen gjord mall
- Cardstock i vitt
- Mönstrat tapet papper i vitt med olika struktur
- Kaffefilter till mina rosor
- Akrylatfärg till rosor
- Blad stans från Martha Stewart
- Retro Blomma stans från Ek Success i storlek 2,5 och 1,5 cm
- Kant stans från Martha Stewart
- Hjärta nålar från Inkido

Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...