tisdag 25 oktober 2016

Ett bröllopskort - Tri Shutter kort!


Hejsan på er! Det är inte ofta jag gör ett bröllopskort men jag fick en beställning att göra ett och det blev detta Tri-Shutter-kort. Hoppas de blev nöjda. Kortet är gjort helt i tapet, först en vit bas med mönstrat papper ovanpå. 


Utvecklat kort, fram och baksidan. 


Material jag använt: 
- Vit och mönstrad tapet
- Alla texter har jag skrivit ut i Word
- Wellpapp (klippt ut ett hjärta jag målat vitt och silver)
- Swirl dies från Tim Holtz
- Kantpunch
- Silver Perfect Pearl
- Bladstans från Ek Success
- Fjäril stans från Martha Stewart
- Egen gjorda blommor från kaffefilter, stans Ek Success Retro 2,5 och 1,5 cm
- Vitt sidenband med guldkant, köpt i en handelsbutik i Norrfjärden.

Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...