tisdag 25 oktober 2016

En sko kommer lastat!


Halloj! Hur har ni det idag? Idag är det regnigt och grått ute och då passar jag på att göra ett till inlägg. Här har jag prövat mig på att göra en sko. Måttet är ungefär naturlig storlek, den blev ganska stor, men rolig att göra. 



Blommorna här ovanför har jag gjort från det mönstrade pappret som blev över med en stans från Ek Success den heter Retro 1,5 cm. På sidan av dem har jag satt Rhinestones. 



Inuti skon har jag gjort en liten tag där man kan skriva sin hälsning. 


 Material jag använt: 

- Mönstrat papper från K-Design Simpley Grunge - Stone
- Svart Cardstock - Bazzil 
- Blad stans från Ek Success
- Svart sidenband
- Egen gjorda blommor från överblivet papper och från kaffefilter med stans från Ek Success Retro 1,5 och 2,5 cm
- Fjäril stans från Martha Stewart
- Rhinestones

Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...