onsdag 2 april 2014

En Telefon Box!


Hejsan! I helgen gjorde jag den här telefonen på scraphelgen i Ö-vik. Jag har gjort egen mall till telefonen och fått min inspiration från att titta på olika bilder. Över luren är den 21 cm lång och själva telefonen är 14,5x14,5 cm stor. 


En YouTube video av telefon boxen kan du se här ovanför. 


Framsidan




Luren går att lyfta av så du kan ge en present eller förvara någonting inuti telefonen. 


Baksidan


Jag gillar verkligen alla metall dekorationer som jag köpt från affären Pagoni i Ö-vik. 


Luren har jag täckt först med lite gesso och sedan färg från Inka Gold - Graphit. 








Material jag använt:
- Cardstock i svart, brunt, vitt och grönt i Bazzil
- Mönstrat papper från Reprint
- Charms från Pagoni
- Halvpärlor
- Inka Gold Silver och Granit
- Distress Ink Walnut Stain
- Blad stans från Ek Success
- Pappersblommor

Kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...