måndag 10 februari 2014

Valentine boxkort!


Hejsan :) Här kommer ett Alla Hjärtans Dag kort som jag aldrig gjort tidigare. Jag vet inte vad man ska kalla detta kort, men det är ett boxkort med hjärtan kan man väl säga. Kortet var enkelt och gick snabbt att göra. 


Det var längesedan jag gjorde någonting med mina wellpapper, jag har som sparat dom till något speciellt hade jag tänkt. Men då blir det bara att dom ligger där. Så nu ska jag börja använda allt man har och inte spara det. 

Boxkortet jag gjort här är en mindre variant (jag har gjort en större också) men den här är så söt och mäter 9x9 cm. 


När du öppnar kortet så har jag gjort en Tag där man kan skriva en hälsning. Kortet är ca 1,8 cm tjockt så det går att lägga i någon liten gåva också. 
Ha en riktigt bra dag :) kram Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...