fredag 7 februari 2014

Mitt Första Mini Album!


Hej Hej :) Nu har jag då tillslut gjort ett album i alla fall, att det skulle ta så lång tid att få det till att bli av. Jag gjorde ett dubbelt Tri-Shutter-kort kan man säga. Då blir det som ett långt album. Här ser ni framsidan. Albumet är ca 22x22 cm stort. 


Här kan du se videon till jul mini albumet.


Den här fina Magnolia stämpeln har hängt med ett tag men hon är ju så söt :) med sina stjärnor. Lucia stämpeln här nedan har jag länge velat ha och nu har jag fått tag i den också. 


Granen här ovanför på fotot i vitt har jag bara klippt ut i vanligt vitt cardstock och duttat kanterna med Gesso för att skapa lite snö intryck. Sedan har jag tagit lite stickles längst ut på kanterna för att få fin glittereffekt. 


Här ovanför ser du hur det ser ut när du öppnar det första delen av albumet.


Sedan när du öppnar nästa del ser det ut såhär.


 Här är en bild över hela det öppna albumet, som blir ganska så långt när det vecklas ut helt. Jag tog faktiskt inga mått på hur långt det blev, det skulle jag ju ha gjort. 



  Hälsningar Anneli :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...