fredag 14 februari 2014

Väska i svart och höstfärger



Hejsan :) nu gjorde jag en riktigt söt liten tant väska tycker jag. Den ser så riktig ut att jag gärna skulle vilja använda den som min handväska, men det går ju inte. Väskan var enkel att göra och mäter 8 1/2 x 7 inch. 



Här kan du se en YouTube video av väskan.


Jag har brunt cardstock som bas, svart till handtaget och locket. Det mönstrade pappret kommer från Canvas Corp - Black & Kraft serien. 


Jag har använt mig både av mina egen gjorda blommor i svart, brunt och grått och tygblommor i lite rödbrunt. Jag älskar att kladda med färg så mina nya favoriter heter Inka-Gold från Viva. En underbar färg som täcker allt och torkar snabbt. Jag kletar bara ut den med fingret och vips har du fina detaljer i ditt scrappande. Här ser ni färgen Inka-Gold - Granit på blommorna. 



Jag har stanstat ut dessa svarta snirklar med en dies från Tim Holtz och täckt dom med svart Perfect Pearls. 



Den här mallen passade perfekt som låset till väskan. Kanske man kunde satt dit ett nyckelhål? En annan gång kanske. 


Materialet jag använt mig av: 

-Cardstock i brunt

- Mönstrat papper från Canvas Corp - Black and Craft collection
- Distress Inc Walnut Stain
- Kaffefilter till mina rosor
- Akrylat färg till rosor
- Svart nät
- Blad stans från Martha Stewart
- Swirl dies från Tim Holtz
- Pearl Maker Black
- Text från Office Word

Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...