torsdag 27 februari 2014

Finsko i brunt!



Hej! Här kommer en till sko, den här gången blev den i bruna toner. Den är 15 cm lång och 8 cm hög. Jag har använt papper från K-Designs Remember Me - Butterfly. Jag gillar verkligen fjärilen jag klippt ut på tån av skon. 


Som vanligt vill jag att man ska kunna skriva en hälsning på allt jag gör så därför gjorde jag den här lilla Tagsen som lätt och diskret ryms i skon. Dom är så roliga att göra dessa skor. 


Material jag använt:
- Cardstock brunt och vitt
- Mönstrat papper från K-Design Remember Me - Butterfly
- Kaffefilter till rosorna
- Pearl Maker beige
- Blad stans från Ek Success
- Akrylat färg till rosorna
- Satinband brunts
- Inka Gold Granit
- Distress Ink Walnut Stain

Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...