fredag 14 februari 2014

En Sko i rosa!


Hallå :) Den här skon förvånade mig faktiskt, den var enkel att göra och fort gick det. Du behöver bara ett mönstrat papper. Sen kan du ta lite spillbitar från cardstock till innersulan. Pappret jag använt mig kommer från Maja Design - Vintage Summer Basic. 


Skon mäter 16 cm lång och 8 cm hög. 



Blommorna gjorde jag i gammeldags rosa och dekorerade med Inka-Gold färgen Granit. Pearl Maker i rosa för att göra halv pärlor. 


Inuti skon har jag fäst dessa tags där du kan skriva din hälsning på. Det här var jättekul - fler skor ska det absolut bli. 

Material jag använt: 
- Cardstock vitt och brunt
- Mönstrat papper från Maja Design Vintage Summer Basic
- Bladstans från Ek Success
- Pearl Maker pink
- Inka Gold Granit
- Distress Ink Walnut Stain
- Kaffefilter till rosorna
- Akrylat färg till rosorna
- Retro blomma stans 2,5 och 1,5 cm från Ek Success

 Hälsningar Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...