fredag 14 februari 2014

En kopp i rött kommer lastat!


Hejsan. Dom här kopparna är så roliga att göra och dom uppskattas verkligen, vilket är jätteroligt. Den ursprungliga mallen kommer från Kirsten Hyde, ett stort tack till dig som delar med dig av dina mallar till oss. 

Jag har dock ändrat mallen till min egen, och den här koppen är 14 cm bred och 16 cm hög. Jag har använt mig av olika tapeter till denna kopp. Fyll gärna lite cellofan papper med något gott i då du ska hälsa på någon. Dom är lika roliga att ge bort som att få. 


Här ser jag nu att jag tagit foton på två olika koppar i röda toner, men det gör inget. Koppen här ovanför har så härlig glansig tapet i rutigt där handtaget sitter. 


Jag gillar den här svart röda tapeten som har en rejäl struktur som ger fint mönster. 




Texterna har jag skrivit ut i office word. 


Material jag använt:
- Enfärgad tapet i vitt, brunt, grått och svart
- Cardstock papper rött
- Mönstrad tapet
- Blad stans från Martha Stewart
- Kaffefilter till rosorna
- Retro stans till rosorna 1,5 och 2,5 cm från Ek Success
- Distress Marker Walnut Stain
- Stickles Diamond
- RX Lim
- Text från Office Word

Hälsningar Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...