onsdag 23 oktober 2013

Klassiskt Julkort I Rött - 2013

Halloj :) självklart måste jag göra några av mina julkort i klassiskt röda toner, det är ju ändå den "riktiga" julfärgen för mig. Här blev det ett Explotionskort eller Napking fold Card som de också kallas. 


Som ni kanske har märkt så gillar jag vintage fotografier väldigt mycket och använder mig ofta utav dem. Dom var lite mera inne för 1-2 år sedan men jag kör på med dom ändå. Dom är ju så fina. 


Lilla blomman har jag stansat ut av Ek Success blomstans Retro Flower ca 1,5 cm i omkrets, pappret är från små spillbitar och ger väldigt fina blommor. Som ni ser skiljer den blomman mycket till utseendet mot för blommorna jag gjort till vänster utav kaffefilter. 


Dom här jul klockorna tycker jag är så fina att jag ville framhäva dom speciellt på kortet, även det pappret kommer från mini  blocket 15x15 cm från Paper Pads jul kollektion. 

Mvh Anneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...