tisdag 22 oktober 2013

Julkort i vintage och brunt - 2013


 Hej hej :) nu har julkorten 2013 blivit klara och det är så kul att jag faktiskt blev nöjd med dom även i år. Jag har gjort dubbelt så många som förra året då dom brukar gå åt som smör. Men det är ju så roligt att människor gillar dom såklart. 

Det har mest blivit Bokkort och jag har gjort ca 35 st i år i varierade färger och bildmotiv :) 


Detta kort blev helt klart en favorit i och med att flickan är ju bara för söt. Jag har använt mig av lite vintage färger i beige, vitt, brunt och grönt. 


Blev faktiskt nöjd med färgerna på mina blommor jag gjort, ibland blir färgbaden precis som man vill.


Så söt kicka i vintage stil. 


Kram på er -  Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...