tisdag 22 oktober 2013

Julkort 2013 - Ett Bokkort till!


Hallå där :) På detta kort har jag lite av en premiär och har använt mig av färger som jag aldrig tidigare har använt tillsammans - nämligen turkost och rött. Jag tog helt enkelt inspiration av det fina fotot där just dessa färger finns med. Nån gån ska va den första och jag tycker nog att dom passar rätt bra ihop. 





Högt upp på vänstra hörnet här ovan ser ni en bit av något som ser ut som en matta i brunt och det kommer från en duk faktiskt som jag tycker är fin som en dekoration.  


Jag tycker att just röda blommor är svåra att blanda till precis den rätta julröda färgen men för en gång skull så blev jag nöjd med denna färg. Blommorna är sedan i sin tur dekorerade med "Stickles - Frosted Lace" som ger fint glitter på blommorna. 




Flickan på fotot har jag köpt ifrån ett ark från Panduro och är bara för söt. 
Mvh Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...