tisdag 10 september 2013

Lite större askar till bröllop


Hej hej :) jag trodde att jag lagt ut dessa askar men tydligen inte. Det här är nog den största asken jag hittills har gjort och har mått av ca 20x20 cm. Men det är bra att har lite större askar till ett bröllop. 

Asken i sig är lätt att göra och den kan variera i det oändliga men färger och dekorationer. Jag gillar ju svart och vit så vi körde på det. 



Metall dekorationerna har jag gjort av vanlig ståltråd. Har även använt en tygbit från en vanlig spetsgardin ;) jadå du kan klippa sönder din spetsgardin eller köpa billiga i secondhand butiken. Bladen är även de utstansade från EK Success, som är enligt mig bland dom bästa stansarna. 


Inuti asken har jag dekorerat med glansigt grått papper. 


På den här asken har jag använt mig av gula/beige/ vitt och bruna toner. 
Kram Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...