tisdag 17 januari 2012

Explotions-kort

Halloj :) Fick en kul beställning på 4 st Explotions-kort i färger jag sällan använt tidigare. Jättekul att använda andra färger. Korten blev i rosa, gult, rött och ett i blått.


Det finns knappt något rätt och fel i scrapbooking utan alla har sin egen stil, men jag väljer att göra mina explotions-kort med en fin framsida för att fästa upp kortet på bästa sätt. Istället för att bara använda den smala remsan som ni ser på kortet ovan. Men det gör man som man vill.


Jag har också använt en av mina favorit Magnolia figurer på detta rosa kort.


Kortet ser ut lite som en pappersloppa.


Inuti kortet är det bara skriva en fin hälsning till den du önskar.


Gula kortet blev såhär.


Håller man ihop kortet är explotions-kortet ca 15x15 cm.


Släpper du på kniven som jag höll ihop kortet med hoppar loppan upp :) Fint.


Det går lätt att skriva i kortet då det är tåligt att vika upp ordentligt.


Röda varma tonerna blev såhär.





Och blått ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...