fredag 2 december 2011

Svart-Vit Grattis Box !!!



Hallå. Den här 6-kantiga boxen var jättekul att göra och jag måste nog göra en till likadan som jag får behålla till mig själv :) för jag blev så nöjd. ( Om man får säga så) Alla sidorna är olika dekorerade men svart och vitt är de enda färgerna jag använt mig av.


På ena sidan har jag delat ett papper som jag sedan sytt ihop som blev lite kul detalj. Att använda 3D-kuddar under tex texterna ger en fin effekt. Jag har också använt mig av en favorit stans den med bladkvisten. Blommorna är av papper och vita kaffefilterblommor. 



Boxen är 11 cm bred och ca 18 cm hög. Och så fort jag får tillfälle använder jag såklart min kära fjäril-stans från Martha Stewart som är sååå fin.

Med Vänlig Hälsning Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...