lördag 20 mars 2010

Ljus i Grönt & Brunt !


Alltid lika roligt göra ljus så den här gången blev det ljus från ljus stumpar som jag fick av min kompis :) tack för det. Här valde jag att dela upp en del av ljusen i två olika färger.


Till exempel på det vänstra ljuset tog jag en matt brun färg och toppade med en glansig grön färg vilket gav en fin detalj att ha både matt och glansig ljusmassa i samma ljus. På ljuset till vänster har jag använt mig av två olika nyanser i beige och rödbrun i glansig ton.


Som ytterligare en detalj har jag ritat vita prickar med dekorationsfärg för ljus för att skärma av det glansiga mot matta och göra skillnaden mer framträdande. Ge gärna tips och råd på hur du brukar göra dina ljus, det är alltid kul att höra.

// Mvh Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...