fredag 19 mars 2010

Bruna Favoriter :)


Hej Hej :) Kortet här blev lite mindre och är ungefär i A6 format. Jag gillar verkligen det här kortet och tog en varm rödbrun bas och ett mörkbrunt papper som jag ruggade upp med en hobbykniv för att få ett lite gammal trasigt utseende.

Banden som man ser är faktiskt presentband som har en matt lite pappersliknande känsla och passar därför utmärkt till scrapping. Små silver stenarna som syns är dekorations stenar som man t.ex. har kring ljus på ett fat.

Ett till kort i min standard storlek 13,5 x 13,5 cm och en av mina favoriter. Jag gillar verkligen det här kortet. Likaså det här kortet är tapet och har en beige bas ark i randiga lite ojämna linjer. Även här har jag matta presentband.
De små pärlorna som syns är från en ljusmanskett som lämpligt nog är fästa i en genomskinlig plasttråd. Vad man kan hitta i sina gömmor egentligen, så det är bara kolla hemma vad du har så ser du snart scrapping i allting :)

Lycka till ! Med Vänliga Hälsningar Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...